ក្រុមហ៊ុន E-Sport មានស្តុកជាងគេបំផុតទាំង ៣នៅលើពិភពលោកប្រចាំឆ្នាំ២០២០
BREAKING NEWS
Search

ក្រុមហ៊ុន E-Sport មានស្តុកជាងគេបំផុតទាំង ៣នៅលើពិភពលោកប្រចាំឆ្នាំ២០២០

ចាប់តាំងពីE-Sport ត្រូវបានបង្កើតឡើង មនុស្សទូទាំងពិភពលោកទទួលស្គាល់ថា​ កីឡាអេឡិកត្រូនីកនេះ ជា​រូបភាពម្យ៉ាងនៃការសម្រាកលំហែដ៏ពេញនិយម ​សូម្បីតែនៅក្នុងចំណោមមហាសេដ្ឋីនិង​អ្នកល្បីល្បាញដូចជា រ៉ូលីនវីលៀម។ល។

ឥឡូវនេះ កីឡាអេឡិកត្រូនិក(ហ្គេមអនឡាញ)បានរីកចម្រើនក្លាយទៅជាឧស្សាហកម្មដែលមានតម្លៃរាប់រយពាន់លានដុល្លារ។

ក្រឡេកមើលជាមួយគ្នាថាតើក្រុមហ៊ុនហ្គេមណាមួយ​ដែលកំពុងតែមានស្តុកជាងគេបំផុតទាំង ៣នៅលើពិភពលោកឆ្នាំ២០២០៖

លេខ៣  ក្រុមហ៊ុនBLIZZARD  ចំណូលប្រចាំប្រហាក់ប្រហែល ៥,៩ ពាន់លានដុល្លារ
នៅឆ្នាំ ២០០៨ ការច្របាច់បញ្ចូលគ្នារវាងក្រុមហ៊ុន Activision និង Blizzard Entertainment បានចាប់ផ្តើមជាគំនិតសាមញ្ញនៃការបង្កើតល្បែងយុទ្ធសាស្ត្រផ្សងព្រេងលើកុំព្យូទ័រ ដែលក្រោយមកនេះ​​បាន​ក្លាយជាក្រុមហ៊ុនលេងហ្គេមធំកំពូលមួយ។

នេះជាក្រុមហ៊ុនដំបូងគេដែលផ្តល់សេវាកម្មហ្គេមមិនចាំបាច់ប្រើអ៊ីនធឺណិត(LAN gaming)ដ៏មាន​ជោគជ័យជាមួយនឹងការលក់សិទ្ធិអាជីវកម្មដូចជា Call of Duty, Warcraft, Diablo និង Starcraft ។ ពួកគេមានអ្នកច្នៃ​​ប្រឌិត​ពេញដោយ​គំនិតដ៏សែនអស្ចារ្យ ក្នុងការប្រែក្លាយហ្គេម Warcraft បុរាណ មកជាហ្គេម MMO ដែលលក់ដាច់បំផុតនៅជុំវិញពិភពលោក ។

ក្រុមគេដដែលបានបញ្ចេញ​ជោគជ័យ​ហ្គេម Hearthstone ដែលជាល្បែងផ្សេងមានមូលដ្ឋានលើ Warcraft នឹងក្រោយមកបានផ្ទុះពេញនិយមភ្លាមៗ។

ដោយសារពួកគេជាម្ចាស់ហ្គេមធំ ៗច្រើនប្រភេទនៅលើពិភពលោកនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ​BLIZZARD  ​បានសម្រេចចិត្តទិញ E-Sports League ទាំងមូលមកគ្រប់គ្រង។

លេខ​ពីរ  SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ចំណូល២០ ពាន់លានដុល្លារ
មានដើមកំណើតមកពីប្រទេសជប៉ុន ប្រេនកំពូលមួយក្នុងចំណោមកំពូលប្រេន​ដែលរកស៊ីជំនួញហ្គេម​អេឡិចត្រូនិចគគឺពពួក PlayStation ដែលជាឧបករណ៍ហ្គេមដ៏ល្បីល្បាញបំផុតមួយជាក្រុមហ៊ុនកំពូលទីពីរ។

PS2 គឺជាផ្នែកមួយនៃការលក់និងប្រើប្រាស់បានយូរបំផុតដោយអ្នកលេងល្បែងគ្រប់ទីកន្លែងដែលជាកន្លែងផ្តល់ជូនហ្គេមភាគីទីបីល្អបំផុត។

សូនីគឺជាគូប្រជែងចម្បងរបស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft នៅលើទីផ្សារវីដេអូហ្គេម។ សេវាកម្មតាមអ៊ិនធឺរណែតរបស់ពួកគេធ្លាប់មានសេរីភាព ប៉ុន្តែថ្មីៗនេះពួកគេបានផ្លាស់ប្តូរវាហើយចាប់ផ្តើមគិតថ្លៃសម្រាប់ឯកសិទ្ធិនៃការលេងតាមអ៊ីនធឺណិត។

ពួកគេនិយាយថាមូលហេតុដែលពួកគេសម្រេចចិត្តគិតប្រាក់សម្រាប់សិទ្ធិ គឺថាមូលនិធិបន្ថែមនឹងជួយពួកគេធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវសេវាកម្មដើម្បីប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុន Microsoft កាន់តែប្រសើរ។

លេខមួយ MICROSOFT STUDIOS – ប្រាក់ចំណូលប្រចាំឆ្នាំប្រហែល ៣៩,២ ពាន់លានដុល្លារ
ដោយឈរជើង នៅលើទីផ្សារចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០០២មក Microsoft ស្ទូឌីយោមានឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំងទៅលើឧស្សាហកម្មហ្គេម។ ដំបូងឡើយ Microsoft Game Studios ផ្នែកនេះត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះសាជាថ្មីថាជា Microsoft ស្ទូឌីយោក្នុងឆ្នាំ ២០១១ ។

ស្ទូឌីយោម៉ៃក្រូសូហ្វគឺជាក្រុមហ៊ុនលេងហ្គេមដ៏ល្អបំផុតមួយដែលមានស្រាប់នៅលើទីផ្សារនាពេលនេះក៏ជាក្រុមហ៊ុនដែលរកចំណូលបានខ្ពស់បំផុតនៅលើពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ ២០១៣ និងឆ្នាំ ២០១៤ ។ ស្ទូឌីយោ Microsoft ត្រូវបានគេស្គាល់ថា មាន​ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការវីនដូដែលជាកិច្ចព្រមព្រៀងពិតប្រាកដនៅក្នុងហ្គេមវីដេអូនានា។

Xbox ជំនាន់ដើមត្រូវបានចេញលក់នៅដើមទសវត្សឆ្នាំ ២០០០ ហើយភ្លាមៗនោះបានធ្វើឱ្យទីផ្សារភ្ញាក់ផ្អើលដោយស៊េរី Halo របស់ពួកគេដែលឥឡូវនេះគឺជាហ្គេមមួយដែលល្បីល្បាញនិងពេញនិយមបំផុតនៅលើពិភពលោក។

សព្វថ្ងៃនេះស្ទូឌីយោ Microsoft គឺជាក្រុមហ៊ុនលេងហ្គេមមានបានជាងគេបំផុតនៅលើពិភពលោកជាមួយនឹងប្រាក់ចំណូល (៤០ កោដិដុល្លារ) ដែលស្ទើរតែស្មើនឹងទ្វេដងនៃចំណូលគូប្រជែងសំខាន់របស់ខ្លួនគឺក្រុមហ៊ុនសូនី។

XBox គឺជាហ្គេមដ៏ធំមួយដែលធ្វើឱ្យពួកគេក្លាយជាក្រុមហ៊ុនហ្គេមដែលរកប្រាក់ចំណូលបានច្រើនបំផុតក្នុងរយៈពេល 6 ឆ្នាំកន្លងមក។ ក្រុមហ៊ុន Microsoft ប្រហែលជាមិនមែនជាក្រុមហ៊ុនដែលមានតម្លៃបំផុតនៅលើពិភពលោកទៀតទេប៉ុន្តែវាប្រាកដជាជះឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំងទៅលើពិភពESport។

តុង ឡុង

ចុចអាន មានសញ្ញាទាំងនេះច្បាស់ណាស់គេប្លក់លេខអ្នកហើយ

ចុចអាន រឿងដែលកម្រមានអ្នកដឹងទាក់ទងនឹងអាថ៌កំបាំងពីក្រោយជោគជ័យរបស់Samsung